Jak nakupovat
v internetovém obchodě www.monacollections.cz
I. NÁKUP ZBOŽÍ
- Vyberte si požadované zboží
- U zboží zvolte požadovanou velikost, barvu, případně typ zboží. Pro výběr správné velikosti můžete použít velikostní tabulku nebo nás kontaktovat.
- Klikněte na Přidat do košíku. Následně můžete pokračovat v nákupu a nebo kliknout na košík v případě pokračování k dopravě a platbě.
- Můžete vyplnit své informace o postavě a pokračovat k vyplnění osobních údajů a adresy
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Klikněte na Pokračovat
- Zvolte Odeslat objednávku
- Na Váš email obdržíte potvrzovací zprávu o přijetí objednávky. V případě, že email neobdržíte - kontaktujte info@monacollections.cz nebo tel: +420 777 085 194
Barva oblečení se může lišit kvůli různým nastavením monitoru nebo displeje.
II. ZPŮSOB PLATBY A CENA DOPRAVY
Cena dopravy:
PPL (doporučujeme) - 109kč
Česká pošta (platí jen pro ČR) - 179kč
Zásilkovna - 89kč
Osobní převzetí na adrese: Žďár 94, Žďár 294 12 - ZDARMA
Způsob platby:
Platba kartou (přes platební bránu Stripe) - 0 Kč
Platba bankovním převodem - ZDARMA
Dobírka - 55kč
Hotově (na výrobně Žďár 94) - ZDARMA
Nákup nad 2000 Kč (platí pro ČR) Doprava zdarma + dobírka
III. TERMÍN EXPEDICE
Zboží je doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li zadána v objednávce.
O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.
Platba převodem:
- Zboží šijeme nebo odesíláme až po zaplacení objednávky.
IV. PŘEBÍRANÍ ZBOŽÍ
Oblečení balíme do papírových krabiček. V den odeslání balíčku Vám posíláme expediční mail.
Balíky posíláme Českou poštou, PPL nebo Zásilkovnou. Doručení je většinou do 2 dnů, ale může trvat u doporučených zásilek až týden. Pokud Vás doručovatelka nezastihne doma, bude Vás informovat lístkem, na jaké pobočce České pošty si můžete balíček vyzvednout.
V případě, že Vám dorazil balíček poškozený, máte právo ho nepřevzít - případně reklamovat u přepravce.
Po přebrání zboží si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím kontaktujte mě. Chybu samozřejmě urychleně napravíme.
V. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
V případě vrácení poškozeného zboží, které mohlo vzniknout při vyzkoušení, Vám bude naúčtována oprava.
Kupující je povinen zabalit či jinak opatřit zboží pro zpětnou přepravu takovým vhodným způsobem, aby nedošlo k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.
Formulář a ostatní informace pro vrácení zboží najdete ZDE
Zásilka nesmí být odeslána na dobírku, v takovém případě nebude převzata a bude Vám vrácena zpět.
VI. REKLAMACE
Pro reklamace platí odstavec V. Práva z vadného plnění v Obchodních podmínkách. Pokud vznikne nějaký důvod k reklamaci, kontaktujte nás v pracovní době: pondělí - pátek 8:00 - 15:00 +420 777 085 194 nebo napište podrobnosti na info@monacollections.cz , kde se domluvíme, jak postupovat dál.
Reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě. Obvykle bývá doba kratší. Snažíme se vyjít vstříc zákazníkovi a reklamaci či vrácení zboží vyřídit co nejdříve.
Náklady spojené s dopravou vadného zboží na sídlo firmy Vám budou uhrazeny převodem na účet.
VII. VRÁCENÍ PENĚZ ZÁKAZNÍKOVI
Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů. Peníze se snažíme vždy vrátit co nejdříve.
V případě vrácení jen části objednávky vracíme odpovídající částku za zboží.
Pokud požadujete vrácení peněz složenkou je z částky odečtena cena 55 Kč za poplatek poště.
Cena dobírky není vratná.
Vše se snažíme vyřešit tak, aby naši zákazníci, byly co nejvíce spokojeni. Prosím o pochopení. I já jsem jen člověk a chyba se může vloudit. Děkuji předem za vstřícnost při řešení problémů.
Provozovatelem e-shopu www.monacollections.cz: Monika Loudová
Sídlo firmy: Žďár 94, Žďár 294 12
Mobil: +420 777 085 194
IČO: 051 65 580
E-mail: info@monacollections.cz
Předem děkujeme za Vaší objednávku